سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افراد بسیاری برای انتخاب قالب سایت فقط به شکل ظاهری و نحوه نمایش آن توجه می کنند. و معیار انتخاب خود را زیبایی و افکت های سایت قرار می دهند. اما باید گفت که هر قالب سایتی مناسب نیست. به عبارت دیگر می توان گفت یک قالب سایت خوب قالبی است که علاوه بر زیبایی و استاندارد بودن، از لحاظ سئو بهینه سازی شده باشد.  موتورهای جستجو فقط به محتویات و کدهای قالب سایت دسترسی دارند و این امر خود اهمیت رعایت کردن اصول بهینه سازی قالب برای سئوی سایت را مشخص می کند. بیشتر بخوانید: سئو اصفهان 

وجود نرم افزارهای مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا باعث شده است که قالب از محتوای سایت جدا شود. به طوری که کدهای قسمت های مختلف سایت در صفحات جداگانه نگه داری می شود. به عنوان مثال یک فایل برای ساید بار، یک بخش برای هدر سایت و … و از فراخوانی این کدها قالب سایت آماده می شود.

اهمیت قالب سایت در سئوی سایت

موتورهای جستجو هنگام مراجعه به یک وب سایت، با کدهای قالب به همراه محتوا روبرو می شوند و کدهایی که قالب وب سایت را می سازد به عنوان بخشی از محتوا در نظر می گیرد. رعایت اصول استاندارد در زمان طراحی کردن سایت یکی از موارد مهمی است که طراحان سایت باید به ان توجه داشته باشند. با گروه طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

به همین دلیل است که سئوی سایت در زمان طراحی یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی یک سایت محسوب می شود. از آنجا که زمینه رقابت برای موتورهای جستجو بسیار شدید است رعایت کوچکترین نکات در حیطه طراحی و کدنویسی سایت می تواند امتیاز خوبی به حساب آید و بالعکس. بدین منظور که کدنویسی غلط یا غیر بهینه باعث شکست و عقب ماندن از رقبا بشود.

به عنوان نمونه، داشتن یک تگ H1 برای صفحات فرود سایت یکی از اصول سئو است. و از آنجا که باید کلمه کلیدی را حتماً در عنوان جا داد، یک طراح حرفه ای در زمان کدنویسی عنوان صفحه را در تگ H1 قرار می‌دهد. یا تهیه فایل های استایل شیت کم حجم و درون خطی نبودن آنها در کدهای html ، موردی دیگر از رعایت سئو در زمان طراحی قالب وب سایت است.

سئو سایت | سئو اصفهان | بهینه سازی سایت

قالب سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. کدنویسی با آخرین تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی : از آنجا که زبان های برنامه نویسی روز به روز بهینه تر می شوند، قالب های که با امکانات جدیدتر
  2. حجم و تعداد فایل ها: هر چه قدر که حجم و تعداد فایل های چه تصاویر، استایل ها و جاوا اسکریپت کمتر باشد از لحاظ سئو بهینه است.
  3. ریسپانسیو بودن سایت: نمایش مناسب سایت در دستگاه های مختلف در زمان طراحی حتماً  باید مورد توجه قرار گیرد.
  4. ….

البته این ها مواردی هست که در زمان طراحی باید مورد توجه قرار گیرد و برای در صدر بودن در گوگل باید محتوای مناسب و مطابق با اصول سئو تهیه کرد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 104838
کل یاداشته ها : 138


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ