سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین سوالی که اکثر مشتریان طراحی سایت می پرسند این است که آیا می توانی سایت من را در گوگل اول کنید؟ آیا رتبه یک گوگل برای یک سایت قابل انجام است؟

مطابق اظهارات گوگل پاسخ این است که : هیچ کس نمی تواند رتبه اول را تضمین کند .

اما این همه پاسخ نیست. در واقع اول شدن در نتایج گوگل بستگی زیادی به عبارت و یا کلمه کلیدی انتخابی دارد. شما ممکن است در کلمات و یا عبارت هایی با تعداد کلمه بیش از 3 عدد به راحتی به نتیجه اول گوگل بیایید اما آن عبارت هیچ گونه ارزش و ورود به سایت شما اضافه نکند.

کارشناسان گوگل در ادامه توضیحاتشان اینگونه اضافه می کنند که کسب رتبه خوب و نه الزاماً اول در عبارات و کلمات کلیدی با ارزش به مراتب از اول شدن در عبارات بی ارزش می تواند کمک فراوانی به رشد و موفقیت کسب و کار شما کند. در واقع عباراتی که در تصور شما است متفاوت باشد، گوگل به همین منظور سرویس های متعددی را در نظر گرفته است که با استفاده از آنها تا حد زیادی می توان ارزش کلمات مختلف را بدست آورد و سپس سایت را بر اساس کلماتی که مداوم و مفید باشند بسازید.

خوب است بخوانید : سئو اصفهان

راهکارهای کسب رتبه یک گوگل برای یک سایت

  1. یکی از پیشنهادات گوگل در این زمینه این است که بهتر است از ظرفیت های کوچکتری مانند محله و شهر خود استفاده کنید. مثلاً در مورد خدمتی که انجام می دهید در نتایج شهر خود اول باشید.
  2. از قالب سئو شده برای قالب سایت استفاده کنید. طراحی سایت خود را به افراد یا گروهی بسپارید که بتوانند قالب سئو شده برای سایت طراحی کنند. با گروه طراحی سایت اصفهان آشنا شوید.
  3. نام دامنه خوبی برای سایت خود انتخاب کنید. 

طراحی سایت در اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 104762
کل یاداشته ها : 138


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ