سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

در حال حاضر یکی از برترین روشهای فروش محصولات، راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان در بازار جهانی اینترنت است. شما با طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی اینترنتی می توانید محصولات یا خدمات موردنظر خود را مورد معرفی، تبلیغات و فروش به کاربران اینترنتی قرار دهید. همچنین دقت کنید که کاربران سایت فروشگاهی شما با مشتریان فروشگاه واقعیتان قابل قیاس نیستند.

در عصر حاضر اینگونه سایت‌ها در ایران بسیار مورد توجه واقع شده و بیشتر افراد مخصوصاً جوانان جامعه به خرید اینترنتی کالا روی آورده اند. همین مسئله موجب شده تا صاحبان مشاغل و نیز افراد واسطه اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایند.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

برای فروش اینترنتی داشتن سایت کافی نیست، یک سایت فروشگاهی اینترنتی موفق باید دارای ویژگی های زیر باشد:

1- ساده و کاربرپسند با کاملترین امکانات باشد.

2- دارای گرافیک مناسب و جذاب و در عین حال تصاویر طراحی شده با حجم پایین باشد.

3- دارای سئوی قابل قبول رتبه‌ی بالا در موتورهای جستجو باشد تا ورودی خوبی نیز دریافت کند.

4- استاندارد های جهانی طراحی سایت را رعایت نموده و اعتماد کاربران را جلب کند.

5- مقیاس پذیر بوده و در سایزهای موبایل و تبلت نیز به خوبی نمایش یابد. مقاله « سایت باید با دستگاه های مختلف سازگار باشد. » را بخوانید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان |طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر وب سایت‌ها

یک سایت فروشگاهی با توجه به نوع محصول ارائه شده دارای یک ویترین در نخستین صفحه است که چند نمونه از برترین و جدیدترین اجناس و محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته و محصولات و هدف فعالیت سایت خود را به صورت کلی به مشتری و بازدیدکننده‌ی سایت القا می‌کنیم.

مهمترین تفاوت سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها در نحوه‌ مدیریت آنها می باشد. چرا که در این سایت ها محصولات به صورت مداوم در حال تغییرند (هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ تعداد و نوع کالا) و ممکن است شما نیاز به آپدیت روزانه محصولات و قیمت آنها داشته باشید. بنابراین سایت های فروشگاهی بگونه ای طراحی می شوند که مدیریت آنها ساده و با دغدغه کمتری صورت گیرد.

همچنین در این سایت ها می توان جزییات هر محصول را به بازدیدکننده نمایش داده، ویژگی های مهم و نقاط ضعف و قوت آن نسبت به محصولات مشابه را بیان نموده و به کاربر امکان مقایسه خصوصیات محصولات و امتیازدهی آنها را داده و نیز محصولات با قیمت ویژه و دارای گارانتی را معرفی و رنگ بندی آنها را نیز تعیین کنید.

یکی از برترین ویژگی این سایت ها نسبت به سایت های دیگر امکان بررسی و آمارگیری جامع میزان موجودی، فروش محصولات و درآمد است که می تواند بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه گرفته و روی نمودار مشاهده و بررسی نمود.

برای آشنایی با فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک برگه طراحی سایت اصفهان را ببینید.

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

با توجه به بالا بودن حجم رقابت در اصفهان, صاحبان صنایع هم وارد بازار جهانی اینترنت شده اند. به گونه ای که هر صاحب کسب و کاری اقدام به راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان کرده است. تا از این طریق خدمات خود را به همه معرفی کند.

باید گفت که صرف داشتن یک سایت به تنهایی ابزار کافی برای تبلیغ و ارائه محصول نیست. بعد از راه اندازی و طراحی سایت، باید سایت از لحاظ سئو پشتیبانی و مدیریت بشود. برای آشنایی با سئو مقاله « سئو اصفهان » را بخوانید.

البته سایت تنها راه برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک نیست. استفاده روز افزون از موبایل، وجود یک اپلیکیشن برای تبلیغ و معرفی محصولات می تواند راه دیگری باشد. مقاله « تاثیر طراحی اپلیکیشن اصفهان بر افزایش فروش» را بخوانید.

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 


  

در حال حاضر با افزایش استفاده از اینترنت افراد زیادی فعالیت تجاری خود را در فضای وب نیز انجام داده و هرکس یک سایت مخصوص برای کسب و کار خود دارد. چرا که طراحی سایت در اصفهان از مناسب ترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات است که در نتیجه شاغلین طراحی سایت وردپرس اصفهان نیز که از سیستم های مدیریت محتوا بهره می برند بسیار افزایش یافته است.

طراحی سایت با جوملا (Joomla)، وردپرس (WordPress) و دروپال (Drupal) که سه سیستم مدیریت محتوای پراستفاده و توانمند در جهان محسوب می شوند به صورت مداوم و روزافزون افزایش می یابد. تاکنون هر یک از اینCMS ها موفق به دریافت بسیاری از جوایز بین المللی شده اند.

شرکت ها، نهادها و ارگان های مشهور و شناخته شده‌ی زیادی در سطح جهان، از این سیستمهای استاندارد و قابل اعتماد جهت طراحی وب سایت خود استفاده نموده اند.

وردپرس چیست؟

وردپرس (WordPress) به علت سادگی و استفاده آسان جهت طراحی سایت، به صورت گسترده ای در سراسر دنیا به کار برده می شود. طراحی وب سایت با وردپرس برای وب‌سایت‌های با پیچیدگی کم، وب‌سایت‌های بلاگ محور و وب‌سایت‌های متمرکز بر ارائه خبر و محتوا در سراسر جهان و به صورت میلیونی کابرد دارد.

این سیستم مدیریت محتوا، متن باز یا Open Source است که با زبان PHP نوشته شده و از پایگاه داده My Sql نیز پشتیبانی نموده و دارای قابلیت ها و افزونه های رایگان خوبی است. وردپرس در سال 2003 و در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت نمود و امکانات و افزونه های آن نیز بطور مداوم افزایش می یابد که نام آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (طراح و توسعه ‌دهنده اصلی وردپرس) انتخاب کرد.

برای آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت محتوا مقاله «معرفی سیستم مدیریت محتوا» را بخوانید.

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت وردپرس اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت

چرا طراحی سایت وردپرس اصفهان ؟

وردپرس با کمک چندین برنامه نویس در سراسر جهان در حال توسعه و بروزرسانی بوده و روزانه افزونه‌های گوناگون زیادی را هم بصورت تجاری و هم رایگان انتشار می دهند.

اگر شما یک سایت را از ابتدا و توسط یک شرکت ایرانی با چندین برنامه نویس، پیاده سازی نموده و از آن در همه سایت ها استفاده کنید، از نظر امنیتی و بهینه سازی دچار مشکل خواهید شد که این مشکل باید فقط به دست همان شرکت رفع باگ شود ولی اگر وردپرس دارای یک باگ باشد برنامه نویس وردپرس ایران می تواند به سرعت با یک جستجوی ساده از برنامه نویسان جهان کمک خواسته و مشکل را برطرف نماید.

طراحی سایت وردپرس اصفهان به چند روش انجام می شود:

  • می توان پس از نصب وردپرس و دانلود یک قالب  آماده از اینترنت، تصاویر و مطالب سایت را بارگذاری نمود.
  • می توان پس از نصب وردپرس یک قالب را از پایه طراحی و تصاویر و مطالب را در آن بارگذاری نمود.
  • همچنین می توان پس از نصب وردپرس و با تسلط به زبان PHP، هسته جوملا را برای خود تغییر داده و قالب و افزونه های سایت را از پایه طراحی و برنامه نویسی نمایند که این نوع طراحی می تواند سایتی پویا و منحصربفرد با بیشترین امکانات را در برداشته باشد.

برای اینکه برروی وردپرس تسلط کافی داشته باشید باید به زبان‌های Jquery,Css,Html,PHP تسلط داشته و بتوانید سایتی جالب و با بیشترین امکانات را پیاده سازی کنید.


می توانید نمونه کارهایی از طراحی سایت اصفهان را مشاهده کنید.


  

سئو و بهینه سازی سایت چه تاثیری بر رشد کسب و کار دارد؟ سئو (search-engine-optimization(SEO روشی است که به ارتقای یک وب‌سایت و در نتیجه بالابردن تعداد بازدید سایت توسط موتورهای جستجو کمک می‌کند.

سئو جنبه های مختلف سایت را بررسی می‌کند، از کلمات بکار رفته در سایت گرفته تا میزان کیفیت لینک‌هایی که سایت های دیگر به شما می دهند.

سئو کمک می کند که از قابل فهم بودن و سادگی ساختار وب‌سایت برای موتور های جستجو و نیز موردپسند بودن آن برای کاربران اطمینان حاصل می کند.

سئو اصفهان  را بخوانید.

چرا باید به سئو و بهینه سازی سایت پرداخت؟

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت بدین دلیل است که بیشتر مردم جهت یافتن موضوع یا محصول دلخواه خود از موتورهای جستجو کمک می گیرند. و اهمیت آن زمانی بیشتر می شود که بیشتر مردم فقط به جستجوی نتایج جستجو در نخستین می پردازند. برهمین اساس مهم است که جهت داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل جای گیرد. برای مشخص شدن اهمیت سئو مقاله با سئو سایت در اصفهان بازاریاب انلاین استخدام کنید را بخوانید.

بیشتر کاربران اینترنتی صفحات مورد جستجوی خود را در موتور های جستجوی اصلی چون Google،Yahoo و Bing می یابند، در نتیجه سئو و بهینه سازی اصولی کلید موفقیت و ارتقای بازدید سایت شما است.

علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها به دنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان به سایت شما اعتماد بیشتری نموده و این موضوع ارزش سئو را دوبرابر خواهد می‌کند.

کلمات مورد جستجوی کاربران در موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد، تجربه نشان داده که جذب هرچه بیشتر بازدید‌‌کننده توسط گوگل می‌تواند تضمینی برای موفقیت هر‌شرکتی باشد، افزایش میزان بازدید از طریق سئو نسبت به انواع دیگر تبلیغات مناسبتر بوده و نیز به هزینه کمتری نیاز دارد.

هر وب‌سایتی که با هدف بازرگانی و تجارت پیاده سازی می‌شود، باید صفحات‌وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازد. اصلی ترین هدف یک وب‌سایت جذب کاربران اینترنتی می‌باشد، بررسی ها بیانگر این است که اکثر کاربران اینترنتی توسط موتورهای جستجو به وب‌سایت ها هدایت شده اند. نمونه هایی از طراحی سایت اصفهان را ببینید.

سئو و بهینه سازی سایت| سئو اصفهان | سئو سایت

چگونه سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهیم؟

از عوامل مهم سئو و بهینه سازی سایت، محتوای وب‌سایت است، هرچه محتوای سایت شما برای بازدیدکنندگان دارای جذابیت بیشتری باشد رتبه شما در گوگل نیز بهتر می‌شود.

جهت تهیه یک محتوای خوب باید به نکات زیر توجه نمود:

1 -  کیفیت بالای محتوا

کیفیت محتوا، نکته‌ای بسیار پراهمیت است. هرچقدر کیفیت محتوای وب‌سایت شما بالاتر باشد رشد سئوی وب‌سایت نیز بهتر خواهد شد. درحقیقت گوگل وب‌سایت‌هایی را که دارای محتوای باارزش و کیفیت بالا هستند را در اولویت قرار می‌دهد.

مقاله‌ای مناسب و پرمحتوا با حدود 1500 کلمه، مقاله بسیار مفید و ارزشمندی خواهد بود. مقاله هایی که متنی فاقد هرگونه غلط املایی و گرامری بوده و منسجم باشند، باعث رشد و ترقی وب‌سایت ها می‌شوند.

2 – تحلیل و بررسی محتوا

تحلیلگران سایت باید برروی کلمات کلیدی مهم و موردجستجوی کاربران تحقیق نموده و مقاله را باتوجه به این کلمات کلیدی تهیه و ویرایش نمایند. همانگونه که گفتیم باید از کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران، جهت تولید محتوا استفاده نمود. به این منظور میتوان از دو ابزار گوگل ادوردز و گوگل ترندز نیز کمک گرفت. بنابراین اگر در حین تولید محتوا به این کلید‌واژه‌ها نیز توجه کنید محتوایی ارزشمند را تولید نموده و به کاربرانی که موضوع مربوطه را جستجو کرده‌اند مناسبترین پاسخ را داده اید و درنهایت نیز کاربران از دستیابی به جواب جستجوی خود رضایت خواهند داشت.

سئو و بهینه سازی سایت | سئو اصفهان | سئو سایت

3 – استفاده از کلمات مهم و اصلی در محتوا

برای بهبود سایت با کلمات کلیدی مختلف، نباید درباره یک موضوع مشابه چند مقاله متعدد را تولید نمود زیرا گرفتار duplicate  می‌شوید. پس بهتر است با ادغام نمودن مطالب و تولید مطلوب صفحات، برای موضوع موردنظر چندین کلید واژه مختلف را جایگذاری  کنید. این امر ثابت می‌کند که می‌توان از محتوای طولانی به صورت بهینه استفاده نمود. کلمات مناسب را از گوگل ترندز یکی از ابزارهای گوگل پیدا کنید . با گوگل ترندز آشنا شوید.

4 - ایجاد تعامل بین محتوا و کاربران

هرقدر محتوای تولیدشده برای کاربران بیشترین جذابیت را داشته باشد، دارای بیشترین تعداد بازدید نیز خواهد بود و ممکن است که کاربران آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند. در حال حاضر با دقت در شبکه‌های اجتماعی این کار بسیار ساده تر شده و تعداد لایک ها و اشتراک مطالب بیانگر این است که با بعضی از مطالب تعامل و ارتباط زیادی برقرار نموده اند.

5 – به روزرسانی محتوا

هرچه موضوع مقاله در مقایسه با مسائل روز، جدیدتر باشد در سئو و بهبود سایت نیز مؤثرتر خواهد بود. موتورهای جستجو به محتوا و مقالات نو و به روز علاقه بیشتری دارند، در نتیجه باید در این جهت بسیار با دقت عمل نموده و بهترین و داغ ترین مطالب را در تولید محتوای مطلوب کاربران مورد توجه قرار داد.


با فناوری واقعیت افزوده اصفهان و طراحی اپلیکیشن اصفهان اشنا شوید.

طراحی سایت در اصفهان 


  

با انجام سئو سایت در اصفهان بازاریاب اینترنتی استخدام کرده اید!

منظور از تیتر بالا (با انجام سئو سایت در اصفهان بازاریاب استخدام کرده اید ) موتورهای جستجوگر می باشد. با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، ورودی به سایت و به تبع محبوبیت سایت افزایش می یابد. داشتن یک سابت به عنوان فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک به تنهایی کافی نیست. طراحی سایت اصفهان را بیشتر بشناسید.

سئو برای یک شخص معمولی چندان مورد اهمیت نیست ولی برای یک مالک سایت و یا صاحب کسب و کار اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

سئوی سایت بدین معنی است که در هنگام جستجوی یک موضوع خاص توسط کاربران سایت شما در صفحات اول و بالاتر از دیگر سایت های رقیب قرار گیرد. سئو سایت با هدف بالابردن تعداد بازدید بوسیله موتورهای جستجو، موجب افزایش مشتری و فروش نیز می شود. بیشتر بخوانید سئو اصفهان

 سئو (SEO) چیست؟

سئو مخفف ( Search Engine Optimization ) بمعنای بهبود سایت برای موتورهای جستجو می باشد. ولی مفهوم آن چیست؟

هدف اصلی سئو استفاده از کلیدواژه هایی ست که در زمان جستجوی تصادفی یکی از آنها توسط افراد، موجب مراجعه مستقیم او به وب‌سایت شما شده و در پی آن بر تعداد بازدید سایت نیز افزوده شود. سئو موجب دسترسی ساده تر کاربران به صفحات مربوط به یک سایت و مطالعه آنها نیز می‌شود. همچنین از سرگردانی بازدیدکنندگان در تعداد زیاد موضوعات مرتبط و غیرمرتبط  جلوگیری نموده و آنها را به سوی همان اطلاعات مورد نظرشان هدایت می‌کند. در ابتدا هر وب‌سایتی باید از نقطه صفر شروع کند که امکان دارد در ابتدا ترافیک موجود بر روی آن بسیار کم و یا کلا وجود نداشته باشد. سایت شما بدون داشتن ترافیک، به هیچ عنوان موفق نبوده و فقط وقت خود را تلف کرده اید مگر اینکه با کمک سئو بازدید سایت خود را ارتقا بخشید.

اهمیت سئو سایت در اصفهان

سئو موجب ظاهرشدن سایت شما در صفحات و نیز خطوط ابتدایی جستجوی گوگل نسبت به رقبای دیگر می‌شود که فرصت خوبی را برای سایت شما و نیز خود شما فراهم می‌سازد. گروه مهندسین نواندیش مجری سئو سایت در اصفهان و دیگر شهرها بوده و با وجود داشتن تخصص و تجربه در این زمینه قادر به فراهم نمودن یک سئو استاندارد برای سایت شما است که مطابق با مقالات گوگل انجام گرفته و به هیچ عنوان جعلی و یا فیک نیست. دلیل اهمیت انجام اصولی سئو این است که اگر سایتی با روش‌های فیک و جعلی سئو بگیرد سریعاً توسط گوگل شناسایی شده و مورد جریمه سنگین گوگل واقع شده و به آسانی هم اعتماد آن جلب نمی‌شود.

انجام سئوی اصولی مطابق با روال کاری سایت گوگل عامل داشتن یک سئو خوب و ماندگار توسط شما است که رتبه شما در گوگل نیز به سادگی حفظ می شود.

مقاله «مشتریان خود را با انجام سئوی محلی افزایش دهید» را بخوانید.

طراحی سایت اصفهان | سئو سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت | سئو سایت در اصفهان

روند انجام سئو سایت

در مرحله نخست وب سایت شما به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن نیز اصلی ترین رقبای شما که در صفحه اول جستجوی گوگل هستند بررسی شده و زمان دستیابی به نتیجه دلخواه تخمین زده می‌شود که زمان حدودی آن در بهترین حالت دوماه می‌باشد. پس از آن سایت شما از لحاظ HTML بازبینی شده و اشکالات احتمالی برطرف می‌شود. همچنین حجم صفحات حتی المقدور بهینه می‌شوند تا سریع‌تر بارگذاری شده و سپس نوبت به سئو می‌رسد که تا زمان رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه می‌یابد.

درنهایت وقتی که سایت به رتبه موردنظر کارفرما رسید، یک تعداد کارهای ساده و دائمی به مدیرسایت آموزش داده می‌دهیم که موجب حفظ نتیجه محقق شده می شود.

امروزه برای شرکت‌های تجاری و کسب‌ و‌کار‌های گوناگون و نیز فروشگاه‌های اینترنتی موضوع سئو از مهمترین عوامل بازگشت سرمایه و دستیابی به بیشترین میزان درآمد است که متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی‌شود. در صورتی که از صاحبان مشاغل و سایت اینترنتی بوده و علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری درباره سئو هستید می‌توانید با مشاوران گروه مهندسین نواندیش تماس حاصل فرمایید.

نمونه هایی از سئو سایت انجام شده

عبارت طراحی اپلیکیشن اصفهان با انجام سئوی اصولی این سایت را در رتبه یک گوگل قرار داده است.

نمونه های دیگر:

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 


  

طراحی سایت اصفهان ارزان و اصولی برای صاحبان مشاغل در شهر صنعتی مثل اصفهان نیاز اساسی است . گسترش و رسوخ روزافزون تکنولوژی در زندگی امروزی ما می تواند اهمیت این که داشتن یک وب سایت پویا ، کامل و فعال خود یک اعتبار برای فعالیت شما می باشد را مشخص نماید. از نگاه دیگر امروزه ساخت یک وب سایت کمترین قدمی است که شما می توانید در شروع یک تجارت الکترونیک بردارید. بطوری که در شهری مثل اصفهان یکی از ابتدایی ترین اقدامات است. ورود تکنولوژی های مثل طراحی اپلیکیشن و واقعیت افزوده اصفهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بطور کلی طراحی سایت به دو روش صورت می‌گیرد:

  1. استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی : که در آن طراحی سایت با سرعت بیشتری صورت گرفته و از نظر قیمت نیز مناسب تر است. همچنین دارای امکانات و سیستم‌های اختصاصی بسیاری است که بیشتر نیازهای مشتری را رفع نموده و قابل گسترش و انعطاف پذیر نیز هست. وردپرس و جوملا پرکاربردترین سیستم برای طراحی سایت اصفهان ارزان هستند.
  2. برنامه نویسی اختصاصی از پایه: این روش طراحی سایتبرای تحقق ایده های نو و خاصی صورت می گیرد که باید برای نخستین بار طراحی شوند. در این روش سیستم مورد سفارش مشتری از ابتدا برنامه نویسی شده و کل قسمت های آن قابل تغییر و ویرایش هستند تا نتیجه نهایی بطور کامل تایید شده  و نیاز مشتری را برطرف نماید. البته این سیستم‌ها چون به صورت اختصاصی پیاده سازی شده و نیازمند دو تا شش ماه جهت تکمیل، نیز هستند هزینه بالاتری نیز دارند.

روند انجام طراحی سایت اصفهان ارزان

  • تحلیل و بررسی نیاز مشتری
  • انتخاب قالب سایت
  • پیاده سازی سایت
  • بررسی عملکرد سایت

تحلیل و بررسی نیاز مشتری

اصلی‌ترین مرحله طراحی سایت، بررسی نیاز مشتری است چون سرانجام باید این نیاز را برطرف نماید در غیر اینصورت موجب اتلاف بیهوده وقت وهزینه شده است.

نیاز‌کنونی مشتری برای داشتن بهترین کسب‌ و‌ کار، پیش‌بینی عوامل بوجود آورنده پیشرفت‌های آتی در سایت و متعاقب آن در کسب‌وکار مشتری است .

بیشتر بدانید : طراحی سایت در اصفهان

نیاز و هدف نهایی مشتری از طراحی سایت طی یک یا دو جلسه گفتگوی حضوری و مشورت با کارشناسان ما بررسی و ارزیابی شده و برحسب نتیجه این بررسی به مشتری سیستم‌های نرم افزاری متفاوتی چون فروشگاه‌ ساز، فرم ساز یا اتصال به بانک معرفی می‌شود که هریک برای تحقق هدف خاصی قابل نصب برروی وب‌سایت می‌باشند.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت ارزان

طراحی ظاهر کلی - قالب سایت

بعد از شناسایی کل اهداف پروژه، قالب و ظاهر گرافیکی سایت مشخص و طراحی می‌شود. در این مرحله می‌توان از میان قالب‌های مورد پیشنهاد که پاسخگوی نیاز مشتری نیز هست یک قالب را انتخاب نموده و یا از صفر برنامه نویسی و طراحی شود.

این مرحله خود نیز دارای سه مرحله به شرح زیر است:

  1. انتخاب یا طراحی قالب
  2. تحویل و نمایش طرح آماده اولیه
  3. برطرف نمودن اشکالات مطروحه مشتری
  4. اصلاح و برطرف نمودن اشکالات تا زمان تایید کرفرما ادامه می‌یابد.

روانشناسی رنگ و سطح تناسب رنگ‌های مورد استفاده و نیز عکس‌های مناسب، از نکات مهمی است که به کاربر‌سایت حس خوبی را القا نموده و موجب صرف زمان بیشتر کاربر در سایت می‌شود چون عامل موفقیت یک وب سایت « مشتری » است وبس! مقاله «جنبه های بصری در وب سایت موثرند» را بخوانید.

پیاده‌ سازی و نصب سیستم‌های مورد نیاز

پس از اینکه قالب مورد تایید کارفرما واقع شد، نوبت به نصب و پیاده سازی امکانات و سیستم‌هایی که به طور کامل برطرف کننده نیاز‌مشتری است، می‌رسد. این امکانات ممکن است پیشرفته یا استاندارد بوده و یا نیاز به برنامه نویسی اختصاصی داشته باشند.

مرحله بعد است که کارفرما اطلاعات موردنظر خود را که تمایل به قراردادن آنها درون سایت دارد را ارائه دهد که در قسمت های مختلف سایت جایگذاری شده و نیز جزئیات محصول یا خدمات مورد ارائه و رزومه و اطلاعات تماس در قسمت‌های گوناگون سایت، وارد شوند.

بررسی کلی سایت

دراین مرحله پس از تکمیل اطلاعات درون سایت، چهار مورد مهم مورد بررسی قرار میگیرد تا پیش از تحویل سایت تمامی مشکلات بطور کامل برطرف شوند :

  1. بررسی چینش درست عناصر سایت در موبایل و تبلت و نیز ریسپانسیو بودن آن
  2. بررسی نواقص اطلاعات سایت و صفحات و تکمیل اطلاعات
  3. بررسی کلی وب‌سایت از سوی کارفرما و اعلام اشکالات احتمالی
  4. انجام اصلاحات نهایی و بهبود بخشیدن به حجم صفحات

پس از برطرفسازی اشکالات مورد نظر کارفرما در این مرحله، وبسایت در دو مرورگر مورد استقبال Mozilla Firefox و Google Crome بازبینی شده و تمامی اشکالات احتمالی آن برطرف می‌‎‌شوند. به انضمام اینکه باید چگونگی نمایش سایت در موبایل هم مورد بررسی قرار گیرد. مقاله «فریم ورک AMP چیست» را بخوانید.

در این مرحله از طراحی وب سایت پیش از تحویل نهایی به مشتری لازم است که واحد کنترل کیفی موارد مذکور در بالا را بررسی و تایید نماید.

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

تحویل سایت

درپایان کارفرما « تایید نهایی » و رضایت خود از طراحی سایت را اعلام نموده  و سایت برروی دامنه اصلی که مورد تایید و انتخاب کارفرما است بارگزاری شده و مورد دسترس کاربران واقع می‌شود. پس از آن نیز اطلاعات مدیریتی وب سایت از جمله حساب کاربری مدیر سایت، آدرس پنل مدیریت و اطلاعات ایمیل info در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود.

در آخر نیز، فایل آموزشی کار با پنل مدیریت به کارفرما تحویل داده می‌شود تا قادر به مدیریت سایت خود باشد. از این زمان نیز پشتیبانی سایت آغاز شده و براساس نوع امکانات سایت در مدت زمان خاصی خدمات پشتیبانی انجام خواهد شد. علاوه بر آن نیز کارفرما میتواند در صورت تمایل این مدت را تمدید نماید.

نمونه های از سایت های طراحی شده با چنین روندی را در طراحی سایت اصفهان ببینید.

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

 


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 104830
کل یاداشته ها : 138


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ