سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از شبکه اجتماعی خود برای افزایش بازدید سایت استفاده کنیم؟

قدم اول اینکه اجازه دهید تا کاربران وبسایت شما توسط اکانت‌های شبکه های مجازی مانند فیسبوک، گوگل پلاس  و … وارد سایت شما شوند. این امر باعث میشود تا نیاز به ثبت نام جدید و یا فراموش نمودن رمز عبور کاهش یابد و مخاطبین وبسایت شما بتوانند با استفاده از اکانت های شبکه اجتماعی به سایت شما وارد شوند که باعث جذب مخاطب می شود. البته لازم به ذکر است که در وب سایت شما این گزینه نباید به تنهایی وجود داشته باشد بلکه گزینه ی ثبت نام از طریق ایمیل هم برای کاربرانی که ممکن است از شبکه های مجازی استفاده نکنند هم وجود داشته باشد.

به روشی که سایت auth0.com به کار برده است توجه کنید که ورود از طریق اکانت های Github , Google , Microsoft امکان پذیر است که برای کاربران بسیار جذاب تر نسبت به پر کردن فرم های ثبت نام می باشد.

شبکه اجتماعی

همچنین به سایت oneall توجه کنید که در سمت چپ، ورود از طریق اکانت شبکه های مجازی را استفاده کرده و در سمت راست از طریق ایمیل به ثبت نام در سایت اشاره می کند.

 

شبکه اجتماعی

ارائه سرویس از طریق شبکه اجتماعی

پرداخت و یا ارائه ی سرویس های خود از طریق اکانت شبکه اجتماعی میتواند استفاده از سبد خرید را توسط مشتریان کاهش دهد. اگر به کاربران سایت خود اجازه دهید که توسط اکانت شبکه  اجتماعی خود عملیات پرداخت را انجام دهند باعث راحتی و جذب مشتریان بیشتر در وبسایت شما میشود.

به عنوان مثال به سایت مایکروسافت نگاه بیندازید که برای ورود، به ایمیل یا شماره تلفن یا اکانت skype میتوان استفاده کرد. کاربرانی که اکانت skype داشته باشند به راحتی میتوانند وارد شوند و خرید خود را انجام دهند.

شبکه اجتماعی

به اشتراک گذاشته شدن وبسایت خود در شبکه اجتماعی

بسیاری از کاربران در هنگام خرید به شک می افتند اما زمانی که با گزینه ی شبکه اجتماعی در وبسایت شما رو به رو میشوند راحت تر میتوانند به شما اعتماد کنند.

شبکه اجتماعی

همچنین میتوان از مشتریان وبسایت خود بخواهید تا تجربه ی خرید از وبسایت شما را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.که خود باعث شناخته شدن برند و وبسایت شما و ایجاد اعتماد در ذهن مردم می شود. زیرا مردم تمایل دارند که از وبسایت هایی خرید کنند که افرادی از قبل تجربه ی خرید از آن سایت را داشته باشند.

همچنین میتوانید تعداد لایک های خود و کامنت های رضایت کاربران را در وبسایت خود قرار دهید که مشتریان بیشتری را جذب کنید. شما به این ترتیب میتوانید باعث شوید که مردم به شما اعتماد کنند که این امر اصول اولیه و مهم در تمامی تجارت های آنلاین می باشد.

سئو اصفهان

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 104761
کل یاداشته ها : 138


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ