سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبل از پرداختن به اینکه سئو کلاه سفید چیست باید ابتدا به همه رنگ های کلاه ها در سئو بپردازیم. همانطور که می دانید اعمال سئو برای یک سایت به کلیه اقداماتی که منجر به کسب رتبه بالا در نتایج موتورهای جستجو شود گفته می شود. سئو اصفهان را ببینید.

اقدامات و تکنیک های مختلفی در این راستا وجود دارد. از لحاظ دسته بندی اقدامات سئو به سه نوع رنگ نام گذاری شده است.

  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه خاکستری
  • سئو کلاه سیاه

هر کدام از این کلاه ها دارای تاکتیک ها و تکنیک های خاص خود هستند. در کلاه سفید سئوکار از قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجو تبعیت می کند. در سئو کلاه خاکستری الزامی برای رعایت کامل قوانین نیست و در سئو کلاه سیاه هم اصلاً به الگوریتم موتورهای جستجو اهمیتی داده نمی شود. در روش های کلاه سیاه زمان نتیجه گیری خیلی زودتر است ولی امکان جریمه شدن و از بین رفتن تمام تلاش ها هم هست.

سئو کلاه سفید | سئو اصفهان | سئو سایت | بهینه سازی سایت | سئو سایت

سئو کلاه سفید را انتخاب کنید

سئو کلاه سفید را به سئویی که نیاز به گذشت زمان هست می شناسند. تا زمانی که مطابق با دستورالعمل های موتورهای جستجو و الگوریتم های آنها را پیش می برید، نگران نباشید. در این صورت شاید برای مدتی کوتاه رتبه سایت کم شود ولی جریمه نمی شوید. تمام سئوکاران چه آنها که تازه وارد بازار سئو شده اند چه افرادی که سابقه این کار را دارند برای موفقیت باید از روش های کلاه سفید سئو استفاده کنند.

با این وجود ، زمانی که با الگوریتم های سئو آشنا شدید، نباید تاکتیک های سئو کلاه خاکستری و کلاه سیاه را نادیده بگیرید. این تاکتیک ها معمولاً برای مدت کوتاهی معتبر هستند، اما شما می توانید با استفاده از آنها در مورد اینکه موتورهای جستجو چگونه یک سایت را رتبه بندی می کنند اطلاعات عمیقی بیابید. حتی می توان گفت گاهی اوقات شما می توانید از این تکنیک ها در روش کلاه سفید استفاده کنید.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 104759
کل یاداشته ها : 138


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ